Aanvullende Diensten

Diensten en Tarieven

Aanvullende Diensten

U kunt ook bij ons terecht voor aanvullende diensten die buiten onze standaard werkzaamheden vallen van ons all-in pakket. Hiervoor rekenen wij vaste tarieven (prijspeil 2023 en alle bedragen zijn exclusief btw).

  • Voor het verwerken van mutaties en het aanleveren van gegevens aan de notaris als een appartementsrecht van eigenaar wisselt rekenen wij administratiekosten. Via de notaris brengen wij bij zowel de verkoper als koper € 81,82 in rekening. Bij een verdeling wordt dit tarief alleen in rekening gebracht bij de koper;
  • Wij kunnen als de VvE hiervoor kiest uit te voeren onderhoudswerkzaamheden bouwkundig begeleiden. Hiervoor brengen wij 5% over de gekozen onderhoudsofferte in rekening;
  • Als de VvE ervoor kiest vaker dan eens per jaar te vergaderen dan brengen wij kosten in rekening voor het uitschrijven van de vergadering, de voorbereiding voor de vergadering, de uitvoering van de vergadering, het uitwerken van de notulen en het versturen van het verslag aan alle Hiervoor rekenen wij € 276,00;
  • Voor het bijwonen van comparities van partijen of andere juridische geschillen welke voor de rechter behandeld worden rekenen wij ons uurtarief van € 92,00;
  • Het bestuur en kascommissieleden kunnen de financiële administratie in het ledenportaal inzien en controleren. Het aanvullend verstrekken van tussentijdse financiële informatie of rapportages aan het bestuur, de voorzitter, een commissie of aan alle eigenaren kunnen wij op basis van ons uurtarief van € 92,00 verzorgen;
  • Voor het opstellen van een jaarlijkse verrekening elektra/energie op basis van de standen van tussenmeters (wanneer de VvE geen gebruik maakt van een meetbedrijf) rekenen wij ons uurtarief van € 92,00. De meterstanden dienen eens per jaar aangeleverd te worden door het bestuur of één van de eigenaren;
  • Voor het opstellen en verspreiden van een nieuwsbrief brengen wij € 92,00 in rekening per nieuwsbrief;
  • Voor het opstellen van een Huishoudelijk Reglement rekenen wij € 184,00;
  • Voor het opstellen van een gebruikersovereenkomst rekenen wij € 138,00;
  • Voor het opstellen van een cameraprotocol rekenen wij € 92,00;
  • Voor het organiseren en bijwonen van een extra bestuursvergadering of commissievergadering rekenen wij € 92,00;
  • Voor het aanvragen van subsidies rekenen wij € 368,00;
  • Voor het aanvragen van een lening rekenen wij € 368,00.
Waarin onderscheiden wij ons van de rest?

Waarom voor ons kiezen?

Korte Communicatielijnen

Voor u zijn wij telefonisch goed bereikbaar (geen wachtrij), u ontvangt snel antwoord via de mail en voor urgente zaken kunt u 24 uur per dag bij ons terecht.

Ledenportaal

Als eigenaar krijgt u toegang tot het ledenportaal MijnVvE. Alle gegevens van uw VvE zijn voor u dus inzichtelijk. Denk hierbij aan uw ledenfacturen, eventueel openstaand saldo, documenten zoals de splitsingsakte en verzekeringspolis, e.d.

Duurzaam

Onze focus ligt steeds meer op verduurzaming en hiervoor hebben wij een speciaal pakket ontwikkeld voor kleine én grote VvE’s. Wilt u meer informatie ga dan eerst naar Verduurzaming.

Scroll naar boven