Over VZB Vastgoed

Over VZB Vastgoed

Uw Partner In VvE Beheer

VZB Vastgoed is opgericht in 2005 door Jaap Vincent en Gregory van Brummelen (Greg) en is inmiddels uitgegroeid tot een succesvol VvE-beheerkantoor met meer dan twintig jonge, enthousiaste medewerkers. In 2017 is Michel Hsu als algemeen directeur toegetreden waarna Jaap en Greg een stap terug hebben gedaan. In mei 2023 heeft Greg besloten na achttien jaar een nieuwe weg in te slaan en het kantoor te verlaten maar in goede handen achter te laten.
Per 2023 is een nieuw management team (MT) aangesteld bestaande uit Koen van Herk, Thu Ha Vu en Mandy Martens.

Het MT heeft de dagelijkse leiding overgenomen van Michel Hsu en zal zich richten op verdere groei van de organisatie en het verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening.

VZB Vastgoed is groot geworden met het beheren van kleine VvE’s van twee tot twaalf appartementen maar heeft in de afgelopen achttien jaar ook ruime ervaring opgedaan met het beheren van grotere VvE’s. Met kantoren in Den Haag, Groningen en nu ook Rotterdam zijn wij in heel Nederland actief. Onze grootste klantengroep bevindt zich in en rondom Den Haag en Rotterdam maar ook VvE’s uit andere regio’s vinden ons.

VZB Vastgoed heeft ruime ervaring in zaken als het activeren van tot dan toe slapende VvE’s, het opstarten van VvE’s bij nieuwbouw en het begeleiden van het traject in het geval van een aanschrijving in het kader van het Bouwbesluit. VZB Vastgoed biedt een volledig dienstenpakket bestaande uit dagelijks, bestuurlijk, administratief, financieel en technisch beheer.

Wij geloven dat goede communicatie essentieel is. Elke VvE heeft daarom een vast aanspreekpunt die op de hoogte is van hetgeen er speelt binnen de VvE. Bij afwezigheid is er altijd een collega aanwezig die lopende en nieuwe zaken op kan pakken.

De accountmanager wordt ondersteund door het administratie team en twee receptiemedewerkers. Zij zijn het eerste aanspraakpunt en regelen alles wat met de administratie te maken heeft zoals het versturen van de post, versturen van betalingsherinneringen, inboeken van inkoopfacturen, doen van betalingen enzovoort.

Voor de leden zijn wij telefonisch goed bereikbaar, u ontvangt snel antwoord via de mail en voor urgente zaken zoals ernstige lekkages kunt u 24 uur per dag bij ons terecht.

De eigenaren hebben toegang tot het ledenportaal ‘MijnVvE’. Alle belangrijke gegevens van de VvE zijn in het portaal inzichtelijk. Denk hierbij aan uw ledenfacturen, eventueel openstaand saldo, documenten zoals de splitsingsakte en verzekeringspolis. Hiervoor werken wij met gespecialiseerde software genaamd Gate Beheer.

Voor meer informatie hierover en een demo gaat u naar Ledenportaal.

Onze focus ligt tegenwoordig ook op verduurzaming en hiervoor hebben wij een speciaal pakket ontwikkeld voor kleine én grote VvE’s. Wilt u meer informatie lees dan verder bij Verduurzaming.

Thu Ha Vu

Commercieel Manager

Josca Dullaart

Manager Verduurzaming

Michel Hsu

Mede-eigenaar VZB Vastgoed

Koen van Herk

Operationeel Manager

Mandy Martens

Financieel en Administratief Manager

Jaap Vincent

Mede-eigenaar en oprichter VZB Vastgoed

Vestigingen

Meer dan 15 jaar VZB Vastgoed

Den Haag

VZB Vastgoed is opgericht in 2005 en opende kantoor in Den Haag aan de Binckhorstlaan. In 2017 is het kantoor vanwege groei verhuisd naar de Regulusweg 11, waar het kantoor nog steeds gevestigd is. Hoewel de accountmanagers tegenwoordig ook regelmatig op onze verschillende locaties aanwezig zijn is de backoffice, de receptie en administratie, alleen vanuit Den Haag actief. Voor VvE’s in Den Haag dient deze locatie ook als vergaderlocatie voor kleinere VvE’s en voor bestuursvergaderingen.

Rotterdam

Vanaf mei 2023 is de nieuwste locatie geopend in Rotterdam, gevestigd in het voormalige Entrepotgebouw: De Stadstuin. Het kantoor bevindt zich op slechts 7 minuten lopen van het Wilhelminaplein. Er is voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en in de ondergelegen parkeergarage. Ook met openbaar vervoer is de locatie gemakkelijk te bereiken.

Groningen

Naast de Vismarkt, de Drie Gezusters, de Martinitoren en het Gronings museum heeft Groningen er een nieuwe parel bij; VZB Vastgoed. Per 1 augustus 2016 is een vestiging geopend in Groningen waar VZB Vastgoed erg trots op is. Vanuit deze vestiging willen wij geheel Noord Nederland gaan voorzien van goed VvE Beheer zoals u al van ons gewend bent. Tevens kan de locatie ook dienen als vergaderlocatie voor de VvE’s die bij ons in beheer zijn.

Waarin onderscheiden wij ons van de rest?

Waarom voor ons kiezen?

Korte Communicatielijnen

Voor u zijn wij telefonisch goed bereikbaar (geen wachtrij), u ontvangt snel antwoord via de mail en voor urgente zaken kunt u 24 uur per dag bij ons terecht.

Ledenportaal

Als eigenaar krijgt u toegang tot het ledenportaal MijnVvE. Alle gegevens van uw VvE zijn voor u dus inzichtelijk. Denk hierbij aan uw ledenfacturen, eventueel openstaand saldo, documenten zoals de splitsingsakte en verzekeringspolis, e.d.

Duurzaam

Onze focus ligt steeds meer op verduurzaming en hiervoor hebben wij een speciaal pakket ontwikkeld voor kleine én grote VvE’s. Wilt u meer informatie ga dan eerst naar Verduurzaming.

Scroll naar boven